2008-03-15

~~~Шүлэглэхүй~~~

Болчимгүй бага насаа
Дурсан байж бичлээ би
Богинхон энэ заяагаа
Хайрлан байж бичлээ би
Бодож явсан сэтгэлээ
Ярин байж бичлээ би
Болох болохгүй бүхнийг
Тунгаан байж бичлээ би
Болзоонд яарсан үеэ
Санан байж бичлээ би
Боргил энэ амьдралааcaa
Шүүрдэн байж бичлээ би

********
Дурлаж явсан насаа
Дурсан байж бичлээ би
Дурсамж дүүрэн мөчүүдээ
Догдлон байж бичлээ би
Дэрвэж явсан сэтгэлээ
Дэлгэн байж бичлээ би
Дуулим энэ хорвоогоо

Дуулан байж бичлээ би
********
Эрчтэй залуу насаа
Эргэн дурсаж бичлээ
Эргэх амьдралын хүрдийг
Ээрэн байж бичлээ би
Ээж аав хоёртоо
Эрхлэн байж бичлээ би
Эхнэр хүү хоёроо
Энхрийлэн байж бичлээ би
Эгэл жирийн амьдралаа
Эргүүлэн байж бичлээ
Энэ ганцхан тавилангаа
Элдэвлэн байж бичлээ би
Эрээн бараан хорвоог
Элдэв янзаар бичнээ би
Энэ биеэ дуустал
Эцсээ хүртэл бичнээ би

No comments: