2008-02-01

~Ээжтэй би жаргалтай~

Энэ насны заяандаа ижийдээ ирсэн
Энгэр шүтээндээ эрхэлж өссөн би
Ээжийнхээ ариун сэтгэлээр
Эрүүл саруул өссөн би жаргалтай

Эгэл хорвоод эр биеийг олж төрөөд
Ээжийнхээ буянаар өвдөж зовоогүй ээ
Эргэх амьдралд хөл тавьж орсон ч гэлээ
Ээжийнхээ сэтгэлд хүүхдээрээ би жаргалтай

Амьдралд ташуурч алсын нутагт ирээгүй би
Арчаагүй амьдрал ижийдээ үзүүлэхийг хүсээгүй юмаа

Авдаг цалинд нь урам орж ажилахдаа ч
Амьд бурхан ээждээ яардаг би жаргалтай

Эндхийн хүмүүсийн сонин араншинд
Энэ сэтгэл минь бухимдахын цагт
Ээжийгээ л ганцхан дотроо бодож
Эр биеэ эрчилж явдаг би жаргалтай

Эрдэж алдах үе зөндөө байв ч
Ээжийн минь сэтгэл түшидэг юмаа намайг
Ээжтэй хүн эндэдгүйн учирийг

Энд ирээд ухаарсан би жаргалтай

Үйлийн эхлэл үрээр дуусдаг хорвоод
Үрээ гэсэн сэтгэлд нь би гийж явдаг юмаа
Үхэл хагацал үнэнийг дуудах тавилан ч
Үргэлжийн хамт сэтгэлтэй би жаргалтай

Зөв буруугаар эргэлдэх амьдралд ч
Зөвхөн ижийдээ би буруугүй байдаг юмаа
Зүүд нойр зөн совиндоо хүүгээ мэдэрдэг
Зүрхэн шүтээн ижийтэйгээ би жаргалтай

Насны салхийг илээсээр хүү нь
Наяын талыг хэвийж яваа ч
Намхан буурал ээждээ л ганцхан
Нялхарч эрхэлдэг би жаргалтай

Хувирах улирлийн өнгийг илээж
Хүүгээ л сэтгэлдээ хүлээсээр суугаа
Хөгшин болсон ч ануухан ижийдээ
Хүрч очино би жаргалтай

Ээжээ санах сэтгэл алдархад
Элгийг нь дэвтээж хүү нь очино би жаргалтай




No comments: