2007-12-29

~~~Блогын тухай миний бодол~~~

Блог гэдэг миний хувьд...
...Богинхион зайд орших

...Бодол сэтгэлийн дотоод хэсэг
...Болсон болоогүй амьдарлаа
...Бодит талруу нь бичсэн толь
Блог гэдэг миний хувд...
...Яруу найрагт дурлaсандаа бус

...Янжинлхамыг шүтдэгтэй биш
...Ядарч олсон амьдралынхаа үнэнийг
...Ярьж бусадтай хуваалтцах хүсэл минь
Блог гэдэг миний хувьд...
...Би гэдэг хувь хүнийг

...Бусдад таниулах цонх минь
...Бэтгэрч явсан сэтгэлээ
...Бичиж дэлгэсэн дэвтэр минь
Блог гэдэг миний хувьд....

Боргил амьдралын үнэнээс
Бадганд мөнхрөх сэтгэл минь
...Бүтээж туурвисан зүйлсээ

...Баясаж хардаг тэмдэглэл минь юм
...........2007....Сөүл............................................

2 comments:

Идо said...

Dajgvi shvv... ;)

HANA said...

Бодит амьдралаа бодсон санасанаа тухайн цаг vедээ л бичээд, эргэн уншихад сайхан байдаг юм. Чамд амжилт хvсъе!